I´ve taken a ChillPill

Hallojsan! Idag är det chillsöndag, precis som att det var chillördag igår. Ja, fredagen tog ut sin rätt. I fredags var vi ute med klassen och det var verkligen en lyckad kväll, förutom något litet missöde ^^ VI gick först till fredagspuben på Tulegatan där det fanns billig öl och trevligt sällskap. Efter tulegatan gick vi vidare och hamnade tillslut på en uteservering på en italiensk restaurang där det åts lite mat. Efter det vart det ett litet ställe på roslagsgatan som hette Treat där vi hade rätt trevligt. Vi 11 tiden gick vi vidare och hälften av klassen splittrades, min halva gick vidare mot Stureplan och Collage. Riktigt najs ställe faktiskt, och trevligt umgänge här också. Väl inne så stöter jag på Tore (FCZ Tore) Som börjar snacka och vill aldrig sluta, och dum/snäll som jag är vågar jag inte sluta prata med honom, ja, eftersom han är ju lite som han är, jag tyckte nästan lite synd om honom, där han stod själv och alla andra tittade och garvade åt honom. Men tillslut blev jag av med honom och hängde lite med alla andra sköningar. Lite senare på kvällen kom även några från Backstreet Boys dit å festade, på en avskild terass dock men lite coolt var det.



Kommentarer
Postat av: emelie

låter som att ni haft väldigt kul! själv låg jag nerknarkad på 1-grams alvedon och glodde på kändisjungeln. high life... men nu är jag helt klart tillbaka på bena :) ses imon! kram

2009-09-13 @ 23:21:21
URL: http://emeliebodilelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0