Ett hål mer eller mindre har väl ingen dött av?

Ibland när jag har tråkigt får jag alltid lust att göra nåt drastiskt. Idag hade jag inte tråkigt utan kände bara att jag ville göra nåt lite annorlunda, bryta den här schemalagda vardagen som jag skrev om tidigare. Okej, jag har inte gjort något så drastiskt som att raka av mig håret eller sådär men ändå. Jag tog cykeln ner till Jörgen på JPW Tatto och bad honom sticka en 1,6 mm nål genom benet i min örsnibb ^^ hihi så nu pryder en silverring mitt öra, omringad av lite blod och annat gojs :) I like it. Haha, dessutom är det en Genitalpiercing :P, men det skiter jag väl i! Den passade mitt öra så bra! Vet inte om jag ska lägga upp en bild nu, för det är lite blod runt... Någon kanske tar illa upp. Hihi. Vad ska jag göra nästa gång jag är trött på mitt liv? Kanske jag får raka av håret då da... ;)

Nu ska jag chilla lite, för han sa att jag inte fick skrika eller lyfta tunga saker idag, så gör mig inte arg och låt mig inte gå på body pumpen på sats.

Hare bra!


Kommentarer
Postat av: Missroo

Och för er som inte fattade så var det där med "genitalpiercing" ett litet skämt. Jag har en vanlig silverring i örat, som man förmodligen skulle kunna ha på fler ställen oxå! Men jag valde att

2010-04-27 @ 22:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0