Lost my partyspirit

Hey Hey!  Klockan är snart 1 och det är lördag. En ny dag med nya möjligheter. Dock tror jag inte att jag kommer få så mycket gjort eftersom 99% av mina planer består av shopping och eftersom jag inte har några pengar så ryker dom planerna.... Men men skit samma. Något ska jag väl kunna hitta på. Hittills har jag iaf hunnit med att åka å handla, laga en fet och supergod frukost a lá hotell Amanda, och deklarerat på internet. :) Wooho go me!



Mitt största önskemål just nu är som sagt att få en massa pengar. Jag måste måste måste köpa ett par joggingskor så jag kan börja motionera utomhus, de enda skorna jag har att gå med ute nu är converse och det gör rätt ont i längden.... Men jag får vänta på nästa studiebidrar och verkligen intala mig själv om att det är värt att nästan häften av det kommer gå till ett par skor. Men det är ju för mitt eget bästa? Mitt välmående? ....

Igår vart det "fest", för alla utom mig. Jag kämpade och kämpade för att komma in i rätt party spirit med gott rödvin och sällskap. Men jag fick bara i mig 2 glas och kände ingenting, bara hur jag vart mindre och mindra taggat och tröttare. Så 10 i tolv var jag hemma, med borstade tänder nedkrupen i min sköna säng. Jag vet inte vad felet är med mig. Men jag har inte sug helt enkelt på att festa å ha kul... Sjukt men sant.

Här var väl typ toppen av kvällen :P haha... Chillförfest hemma hos Tom (utan Tom) med Jessica och Emma.



Nu ska jag hitta på nåt....


Kommentarer
Postat av: D.A.D

Men va' synd! -att Du inte satsade studiemedel på Din farbrors häst "Katjing" då... Jag satsade stort (åt Mig, Uffe, Farmor & Matz) Ska gå & casha in = Katjing strax.

2010-04-18 @ 11:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0