Påskdagen

Gårdagen var helt okej :) Idag är det påskdagen, som blir en lugn dag med städning. Dock skulle jag vilja spendera den utomhus i det underbara vädret men jag måste verkligen röja upp här hemma :/ Jag har nyss tryckt i mig en grym frukost, 2 rostade mackor, en med gravad lax och gravlaxsås och en med philadelphiaost, skinka och tomat, en stooor kopp kaffe och tranbärsjuice :) Jag är nöjd!

Ikväll ska jag åka till Zinkensdamm och vara med Alessia några timmar när mamma Helena är på tjejfest :) Det kommer nog bli rätt lugnt det också, är ju ledig imorgon med så det gör ju inget om man kommer hem sent heller. Jag sitter även och funderar på just morgondagen, jag vill verkligen hitta på nåt. Om det så är en långpromenad, bio eller nåt annat äventyr. Någon som har något förslag så kan vi hitta på något tillsammans. Jag vill verkligen inte bara sitta av min sista lediga dag. Jaja, sluttjatat om tråkerier. Här kommer lite foton från gårdagen :) Enjoi!




Först vart det lite förfest till den ålanerade förfesten på Salongen :)


Sen vart det lite lek vid tvättstolarna





Norska Brudar, Benedicte och Kristina :)


Ja å Melissa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0