A big fat monster. Eller?

Vilken hemskt vecka jag har haft. Nu pratar jag inte om praktiken, för det är bra. Men jag har fått skitdålig hy, känner mig allmänt ful å ofräsch... Sen skriver folk om att medelvikten i USA för en kvinna är 72 kg, och om hur äckligt det är. Försöker övertala mig själv om att jag inte är fet. Men man börjar ju deppa. Och känna sig som ett monster. Jag väger inte 72 kg men inte många kilo ifrån. Jag har alltid vägt mer än alla mina vänner. Visst jag är "lång" Men vafan, klart jag vill vara smal, men jag vet inte. vart bara skitjobbigt just nu. Känner mig som ett fetto helt plötsligt, som ett monster. Stora händer, fötter, breda axlar, höfter, väger mer än många tjejer.... Vet inte vad jag ska göra, ska ta tag i träningen på allvar nu igen, och försöka äta bättre. Men, jag går typ inte ner i vikt. Enda gången jag gjort det var när jag var riktigt sjuk under 2 veckor och kunde inte äta, då gick jag ner typ 5 kg, men hur bra mådde jag då? jaja får hoppas på det bästa och hoppas att inte alla killar tycker stora tjejer är äckliga....

Kommentarer
Postat av: seb

massa killar diggar stora tjejer ju!

2010-08-12 @ 00:18:55
Postat av: seb

Massa killar diggar ju stora damer!

2010-08-12 @ 00:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0