Bizzi woman!

Mycket som händer. I like it. Har ringt runt till en massa göteborgare nu så ja e alldeles svettig. Vi måste få tag på auditionlokaler där nere. man blir så glad av att prata med dom, göteborgarna :) Får se nu, kanske har fått ett napp.

Sen fick jag nyss ett väldigt udda jobb. Ska jobba som stillbildsfotograf på Indiska Ambassadens independence day på söndag... Tack goblirsch!  haha, hur nu det ska gå, jag kan fota men har aldrig använt mig av en proffesionell stillbildskamera.. men men det ska nog gå. Får iaf 190 kr/timmen så försöka ska jag göra :) Ojojoj. Jag är alldeles svettig. Så jag har även bestämt att det blir en lugn ensam kväll ikväll! Men godis å filmer. Å nåt gott att äta, kanske räkor? Jaja, jag vet inte. Vi hörs senare!

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0