En dag hittills utan några missöden :)

Jahopp. Nu har jag snart överlevt en hel dag utan missöden :) Och jag är inne på min tredje dag på meter! Känns jättebra, har ännu inte fått så mkt att göra men jag tror det kommer! Ska börja hjälpa till med castingen på fredag, ska bli kul!
Vi åkte iväg idag igen och kollade på location, och det är inte lätt kan jag säga. Kraven på programmet och utseende är inte låga.... TV4 vill bort helt från studiokänslan men det är svårt... Jaja det ska nog gå.
Just nu sitter jag vid min plats och käkar lunch, ska sätta på ett avsnitt av MasterChef Austraila, jag börjar faktiskt gilla hela formatet och har blivit lite fast av serien, och det är ju bra eftersom det kommer vara mitt liv i höst. Jaja, nu skriker min mage! Hörs senare! Hejdåå!
Min näsa ser jävligt stor ut på denna bild... men men, såhär ser jag iaf ut, rätt nöjd med den olyckfria dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0