Godnatt världen, vi ses imorn.

Jag är så nöjd över mig själv idag. Jag har varit ute och sprungit och fan va skönt det var! Det ska jag göra så ofta jag kan nu innan det blir kolsvart och kallt ute. Även om jag inte konditionstränat på hela sommaren så sprang jag faktiskt mestadels idag, rundan var ca 6 km, kan väl säga att jag sprang väl iaf 4, gick i uppförsbackar och i början å slutet. Jag är nöjd, för er andra är väl detta en barnalek, men för mig är det blodigt allvar och jag får ta i som en gris för att orka, jag har aldrig fötts med en bra grundkondis som jag vet att många andra har! Haha, nene, Ja e inte bitter... ;) Föressten! Köpte nya löparskor idag! Fyfan, bästa köpet på länge! 999:- kostade dom, NIKE. Ubersköna, fick inte ens ont i benhinnorna eller fötterna. Kanske dyker upp en bild på dom imorgon, för er som är intresserade av nya skor :)
Nu ska jag sova som en stock, är aptrött. Stel imorn? Ja! Vad ska jag göra imorgon btw? Någon som vet? Förutom att jobba på kvällen? Jag vill typ lata mig/mysa/äta gott. Tror jag.... Okej, nu blev det sömnig koblaja av hela inlägget...

Kommentarer
Postat av: Elle

Bra jobbat! :P Vet vad du menar med att det är svårt när man inte konditionstränat på länge! det är hårt :P

2010-08-13 @ 14:05:13
URL: http://elagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0