Innehåll, schminnehåll

Har nyss suttit i ett intressant innehållsmöte om masterchef. Ska bli så kul att komma igång, men ju längre tiden går ju mer börjar vi inse hur stort projekt det här är, och hur lite tid vi egentligen har per program.... Men innehållskillarna är erfarna så det ska nog gå vägen. Jag längtar till första inspelningsdagegen. Det kommer bli till att jobba dygnet runt i många veckor. Slitsamt men kul ska det bli. Har satt manuskillarna på att plugga på avsnitten nu ;), så att de kan dem lika bra som jag som sett i princip alla. :)

Snart är det lunch, omg vad hungrig jag är btw! Känns som att jag håller på å bli sjuk också, ont i halsen och en feber som kryper sig på, får tänka positivt helt enkelt, för sjukdom har jag inte tid med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0