Jag gillar uppgifter :)

Idag fick jag som Lena så fint kallade det: En Hedersuppgift! Jag gillar det ;) Jag summerar alla avsnitt i några rader och beskriver vad alla tävlingar går ut på.

Nu ska jag gå och äta lite lunch. Magen skriker men jag känner inte det minsta uns av hunger. Men äta bör man annars... Blev också förfrågad om att följa med till E-tuna och kolla på location, men jag tackade nej, dels för att jag måste göra klart det jag håller på med här på redaktionen och dels för att jag har ju ett jobba att sköta ikväll. Sådesa!

Värdelöst inlägg, jag vet. Men nu vet ni iaf vad jag håller hus och vad jag gör! Puss å Smell ya later!


En liten hälsning till min favorit Tove-Tott! Love you!

Kommentarer
Postat av: Tove

Du är bäst<3 lav ju tuuu

2010-08-15 @ 10:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0