Lite stressigt va.

Dom ringde från indiska ambassaden igen och frågade när dom skulle få resten av bilderna. Trodde jag skickat alla som de ville ha men tydligen inte... Så nu får jag sitta hela natten och redigera alla de hundratals bilderna jag tog och bränna ut på dvd och gå förbi ambassade imorgon... Suck... Jag har ju valt ut de bästa liksom. Men men det är bara att göra det :) Blir ett nattligt projekt. Suck. It. Up. Dom är så trevliga iaf.

Just nu är jag på kontoret. Kom in  runt 10 idag för jag tänkte jobba över lite, eftersom det ändå ska regna hela kvällen. Synd bara att jag missade avdelningsmötet som meter tydligen har varannan tisdag som jag inte hade den blekaste aning om. Lena sa att det absolut inte var någon fara men tråkigt för mig bara.

jaja dags att jobba gärnet. Bye!

Vafan. Nu ringde dom igen och sa att dom inte fått bilderna... eller att dom hade laddat ner filen men glömt spara den.... Suck. Och jag övervägde att ta med mig min privata dator till jobbet idag men gjorde inte det. Så Ambassaden får helt enkelt vänta med bilderna tills jag kommer hem... Åh, blir trött. Och stressad. Och lite nervös...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0