Men åååh!

Indiska Ambassaden, där jag var och fotade ett event förra helgen fortsätter att ringa mig fast jag inte är involverad i projektet längre. Vilket jag sagt till dem, har lämnat över bilderna till kameraföretaget som anställde mig. Börjar ju undra om bilderna var så hemska eftersom de fortsätter att ringa och fråga om jag vill komma på möte där imorgon... Jag är ingen fotograf, jag tog inga toppbilder, men jag tyckte att jag gjorde en okej insats iaf... Blir nervös och irriterad på samma gång.. Åh! Och feber på det. Jättekul, verkligen jättekul.

Kommentarer
Postat av: D.A.D.

Men Tänk. Om? De inte tänker straffa Dig utan... Hylla Dig? Göra Dig till en Hinduisk Gudinna? Eller bara betala Din lön ifa rice & curry? Tänk Positivt tjejen... Kräftor på Fredag. Samma plats som i Lördags. Du e välkommen...

2010-08-24 @ 16:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0