Trött men glad!

Ont i huvet, ont i ryggen. Men annars mår jag kanon. Trivs fortfarande jättebra på meter. Tror att jag är till nytta iaf :) Har idag fixat lite grejer, tagit lite egna initiativ, varit Lenas lilla helpdesk, ätit god lunch, god chokladkaka och avnjutit några ytterligare MasterChef Australia episoder. Programmet kan jag redan nu rekommendera, det kommer bli toppenbra kännsn det som! Kommer sändas i januari i TV¤, så håll ögonen öppna! :)

Ska snart kila hemåt hade jag tänkt :) Hem till bålsta, ut till golfbanan och sen får vi se vart kvällen tar vägen! Hoppas ni andra haft en lika skön dag! Missa inte btw Allsång ikväll, där min fina klasskamrat Robin gör scendebut på skansen ;)



Puss å kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0