Tur att man lever ensam.

Hemma från surströmming och 50 års kalas. Mycket trevligt, mycket skratt. En alldeles lagom kväll. Tackade nej till både kaffe och rabarberpaj för att det orkade minsann inte min mage efter all surströmming. Jag har aldrig och kommer aldrig att skämmas över att jag äter det. Det är nog verkligen det godaste som finns som jag bara äter 1 gång om året. Tur att man sover ensam inatt iaf, hade man haft sällskap hade det nog inte blivit så trevligt... Ja ni förstår. Lukten osv... Haha. Men nu e ja själv så då kan ja lukta bäst fan jag vill. Nu ska jag försöka sova och fundera ut vad som händer imorgon. Plus att jag förmodligen är ledig på måndag. Så vi får la se vad som händer egentligen. Nån som har något förslag? Kanske ska fixa ihop spellistan till kalaset som jag ska vara DJ på, på söndag nästa vecka. Kanske kanske.
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0