En kväll utanför min tråkbubbla

Hejsan svejsan. Idag har jag tagit ut svängarna ska ni veta! Jag sitter nämligen på ett pendeltåg påväg mot festligheter, med mat, dryck och trevligheter inblandat! Ingen träning och inget hemmasittande ikväll! Det är Annso som tvingat ut mig! Haha jag har levt i en bubbla de senaste månaderna och har inte gjort någonting som involvera alkohol och skojsigheter. Men ikväll hoppas jag på det. Kvällen börjar hemma hos David på söder, där blir det middag och hockey, sen tror jag vi ska vidare till Jens för lite fest. Tror det blir kul ikväll, jag har ju ändå offrat en lugn kväll, ett träningspass och ensamhet för detta! It better be good... Nu bloggar ja ju från mobilen så ja kan inte lägga upp några kort men de kommer nog upp på min facebook senare under kvällens gång! Puss å kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0