En massa prat om trötthet och snälla vänner

Tjenixen! Nu sitter jag helt jävla slut hemma i fotöljen, orkar inte ens byta kanal på teven för fjärren ligger för långt bort.... Har tränat body pump, och sen solat en sväng. Men jag kände redan innan passet när jag gick på bandet att mina ben och muskler var rätt trötta, men jag kämpade på iaf och det känns bra. Nu är jag nyduschad och sitter och väntar på en pust energi så jag kan blåsa håret och åke hem till Tove. Tove den sötnosen tillsammans med min andra vän Milla har varit så snälla idag må ni tro. Klantig som jag är glömde jag min digitalkamera hemma hos milla i höstas, hon bor i uppsala så jag har inte haft vägarna förbi. Men tove skulle dit idag så då fixade jag så att de skulle byta kameran. Tack söta ni!

Kanske ska hem till Caroo ikväll å bara prata och kolla på film, men just nu har jag ingen lust med något. Bara krypa ner i sängen typ, men det kan man ju inte göra :P Ska ta mig i kragen och piggna till!

Jusste, vår hemliga film som jag och Emelie gjorde förra veckan visades idag, och alla vart helt paffa när efter att de sett den och vi berättade vad uppgiften var. Vi skulle alltså berätta en historia, men vi fick bara ha en kameraposition. Skit samma om ni inte fattar, det var värt den där svinkalla söndagen i Gubbängen iaf, eller hur Emelie? ;)

Just nu är Leffe påväg till Arlanda för att hämta mamma och Mormor som kommer hem från Gran Canaria efter en vecka i behaglig värme. Men mamma hinner bara hem och vända, för imorgon bitti åker hon till Chicago den jäveln. Hon ska iofs jobba, men endå! Nej gud så ja babblar! Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: emelie

helt klart värt det mandy :) vi är fan bäst, haha!

2010-02-07 @ 15:59:17
URL: http://emeliebodilelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0