Full fart!

Jag är så jävla slut i kropp och knopp. Ryggen värkar, hjärnan värker, hjärtat värker. Och detta är bara början... Ojojoj. Men det ska bli kul!

När ja kom hem idag runt 7 drog jag direkt ner och handlade mera mat till teamet för typ 700 spänn som jag släpade hem. Sen har jag tillagat en fetingstor pastasallad, plockat isär och delat 3 grillade kycklingar, gjort sallad och en massa annat. Mat för 2 dar och typ 12pers minst har jag gjort iordning. Sen har jag skrivit dagsbesked och fixat lite. Imorgon 08:30 kör vi! Oavsett vad som händer så drar vi igång då, med vår film, vårt grymma skapande, vår grymma grupp. En film, fyra dar, 6 grymma människor. Vinna eller försvinna, levande eller döda. Inspelning om 8,5 timme. Jag är uppe i varv, skakar, spänd. Nu kör jag full fart! Hoppas jag kommer ut på andra sidan....

Juste! Imorn 20:00 KENT @ Annexet! :D Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0