It´s the small things in life that matter..

Känns som att jag inte har någonting annat att skriva om än mat och träning. Och lite skola. Jag är ledsen mina få och fina läsare, men det är typ det enda jag GÖR. VIll försöka skriva om de SMÅ sakerna i vardagen som förmodligen är viktigare och roligare att läsa om. Men jag måste lära mig att uppskatta just de SMÅ sakerna.

En liten sak idag var att jag så min drömman idag på tunnelbanan. Vid Karlaplan gick han på, och satte sig mittemot mig, tittate inte ens på mig, tror inte ens han lade märke till mig. Men han var så fin, jag fick typ hjärtklappning... Ingen man kanske skulle kanske stanna på stan och tycka är världens snyggaste. Men han var något speciellt. Han satt mittemot mig en station, en staion! Och jag har memorerat nästan allt med honom... Jag har verkligen slutat leta efter killar, kolla efter de.. Orkar inte bry mig, men det var något speciellt med honom.  Om jag ser honom igen ska jag fan säga nåt. Kanske, kanske...

Jaja, såså. Slutsnackat! Nu är det duschtime, sen ska jag försöka sova! Natti!

Förlåt, jag är verkligen så tråkig. Men den här killen har varit min  drömman sedan jag var tio år typ, kommer aldrig släppa honom. Väldigt cheesy och tråkigt, men there's just something about Ashton.... Grrrrr.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0