Riktigt Jävla Asrooligt!

Gårdagen får 5 av 5 toasters! Det var så himla roligt! Ett stort gäng ifrån klassen åkte ju till åkersberga för att kolla på vår kompis Robins revy. Det var jättekul, och efteråt var vi alla med på slutfesten eftersom det va sista föreställningen. Det blev middag och dryck, dans och en jädrans massa skratt. Fyfan vad jag skrattade igår, det var länge sen!

Jag hade inte tänkt följa med först, orkade inte ut på äventyr och ville hellre sitta hemma och lata mig. Men fan vilken tur att mina underbara vänner övertalade mig. Hade jag inte åkt dit hade jag inte träffat en massa nya roliga människor! Tack så mycket Robin för att vi fick komma och ha kul med er!

Skulle egentligen tagit en massa kort igår, fick ju hem min kamera häromdagen, men när jag tar upp kameran på tåget påväg in ser jag att jag glömt minnekortet hemma, så det blev inga kort! Men men, det som händer i åkersberga stays there! ;) Jag och sigrid hann med sista pendeln hem sen också vilket var otroligt skönt, och när jag kom till bålsta skulle jag ta en taxi men det fanns inga lediga, men så var det en kille som hade förbokat, och han sa att jag kunde dela på taxin med honom, vi skulle båda åt samma håll, nästan, och när jag skulle gå av å betala sa han att jag inte behövde det, så han betalade min resa också ! :D Så jävla najs, snälla människor vill vi se mer av!

Nu ska jag ta det lugnt ett tag till innan jag ska fundera på att göra nåt. Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Gårdagen va grym!!! Så kul att du bestämde dig att komma :)

2010-02-07 @ 21:01:37
URL: http://palmquiist.blogg.se/
Postat av: calle

Men Tekniker showen ägde allt^^

2010-02-07 @ 21:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0