Söndagsprat

Ny Yogad! Alltså jag har varit på yoga på morgonen, jag hatar verkligen yoga mer och mer för varje gång. Det gör ont och är jobbigt, all träning är jobbig och jag älskar att ta ut mig och mina muskler. Men på yogan strålar det i alla muskler och senor, men jag försöker övertala mig själv vajre gång att det är bra för min stela kropp.

Hur klantig var jag inte när ja skulle åka till sats imorse? Bilen är täckt med pudersnö, ca 2 dm, så jag startar bilen och sätter på full värme så de e varmt när jag har sopat klart bilen. Så när bilen är fri från snö,
å jag öppnar dörren och ska precis hoppa in... Vitt! Helt vitt vitt vitt. På Panelen, på sätena, i hela framsätet är det snötäckt! All snö har ju sugits in genom AC:n såklart. Sätter man på full fläkt inne i bilen och samtidigt sopar ner snö fram under motorhuven skulle ju vilken idiot se den slutsatsen, men inte jag! Så de var bara till att börja om med sopborsten, inne i bilen denna gång! ^^

Nu har jag ätit en stor brunch, för jag kände att jag var värd det. Under yogapasset kurrade min mage högt så jag fick grannen att börja fnittra hysteriskt samtidigt som vi obekvämt stod i positionen "Hunden" ;) En rostad macka med gravad lax och gravlaxsås, en med ägg och kaviar samt yougurt och bär! Mumsie! Laddar krafter inför att städa mitt rum.

P.S. Jag är grymt sugen på att se på bio. Så om nån vill bjuda mig på en film så är jag på! ;)
Puss å kram


Ge mig en kväll i Juli, en brunbränd rygg och solblekt hår och ett glas vin! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0