Spons spons spons, dildos och mat...

Jag är förkyld.... Inte precis rätt tillfälle. Mitt under förplaneringen till vår inspelning som börjar på lördag. Och på lördag ska jag på Kentkonsert också. Please let me be frisk! Men jag har iaf gjort något vettigt idag, jag har hämtat ut sponsorchecken från Ica på 1.500 :- och varit på Fixar Ia, en erotikbutik i Bålsta och fixat en massa rekvisita till "Porrscenen" i helgen. Johns största önskemål var en dildo med sugpropp, och det kommer han få! ;) Hoppas det går bra med en svart! Hittade en massa kul saker, piskor, boas, sjuksköterskokläder och roliga leksaker. Haha, kände mig inte riktigt rätt placerad men vafan, vad gör man inte för gruppen. Dock har jag kommit till den punkten som producent att jag måste börja deligera ut lite mer uppgifter för att klara av detta. Jag har ju tagit på mig att fixa all spons, men jag har kommit på att jag kommer inte kunna åka runt i hela stockholm för att hämta sakerna... Ska prata med min grupp och se va de känner...

Nu ska jag verkligen vila upp mig så jag kan gå till skolan imorgon, Hoppas att grabbarna har hittat sin location idag, vi ska filma uppe på ett höghustak :S Jag som är höjdrädd...

Nu ska jag gå å rota i kylen, för min mage skriker. Puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0