Tänk va roligt man kan ha med en penisattrapp!

Jag tror jag har svimmat lite smått 3 gånger idag. Jag har stressat runt, inte ätit ordentligt och sen är jag fortfarane inte riktigt frisk. Har iaf minnesluckor från vissa tidpunkter idag... Usch fy. Rätt läskigt. När jag kom hem bara kastade jag mig i sängen och här har jag legat med Kent och  The killers dånande ur högtalarna och försökt varva ner. Det har gått rätt bra. Känner mig bättre och är inte lika snurrig och kallsvettig längre.

Dagen idag har varit stressig men rätt framgångsrik. Vi i teamet har fått dom största sakerna klara inför inspelning. Fick också svar från twentyfourseven idag om att vi får låna deras jätte greenscreenstudio på måndag! Med lampor och allt, gratis! Är man en bra producent eller? Har även fixat med sponsen lite och en massa pappersarbete så det flyter på bättre under inspelningsdagarna. Från och med lördag och fram till onsdag kommer jag nog inte ha varken tid eller ork att skriva här så mycket. Men kanske mobilbloggar lite, och lägger upp kort på facebook.

Jag bara måste lägga upp det här lilla videoklippet från idag. Jag lånade ju en massa erotikgrejer igår till vår porrscen. Bland annat en jättestor, svart dildo med sugpropp. Bea var tvungen att leka lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0