Jag levde, i ett dygn..

Sen slog förkylningen till igen... Eller jag tror aldrig att den hade gått bort, men dum som man är gick man i skolan och tränade iaf i hopp om att symptomen skulle försvinna. Icke. Nu är jag mer förkyld än vad jag var förra veckan. Men men, har ingen feber iaf. Vill bli frisk nu eftersom jag och Emelie ska utföra våran superhemliga skoluppgift i helgen ;) Sschhh!

Snart ska jag åka ner till sats och hämta mina träningsbyxor som jag lade undan igår, dock hade jag inga pengar på mig. Sen ikväll får vi se vad som händer, blir nog lite fredagsmys. Var någonstans vet jag inte, men jag vet att det kommer bli lugnt för min del iaf! Hoppas att ni andra är friska och glada! Trevlig helg på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0