Mitt manus som jag, det är som det är

JAg orkar inget mer! Manus hit och manus dit. Jag bara satte mig och skrev ner, en blandning av gamla konversationer, farhågor, pinsamma situtationer och fick ihop någonting. Dramaläraren Ulf kommer tycka att jag är dum i huvet. Haha skit samma. Efter detta ska jag slänga det iaf. Men det har ju varit en bra övning för fantasin och kreativiteten iaf. Får försöka se det positivt.

Just nu känner jag mig rätt slutkörd, vet dock inte varför. Varm, trött, mätt, tjock.... Är nog bäst att plocka ihop alla papper, duscha å hoppa i säng. Får bli så, kolla lite på gänget i Köping. Å så småning om somna in. Ha de bra allihopa där ute! Hoppas att ni känner er bättre än vad jag gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0