Träna bör man annars.. Blir man fetare?

Nu är jag och Emelie klara med vår lilla film. Jag är nöjd, :) det har varit ett kul litet projekt. Nu sitter jag hemma och laddar inför 2 pass nere på sats, dock är dom bara 30 min långa var, men ändå! Ska bli skönt att röra på sig. Jag blir så trött, jag bokade ju on mig på boxning på torsdag, men jag fick inte med mig någon att boxas med, och man ska ju jobba i par, så jag bokade om mig på spinning istället, men står nu som 5a i kön... Jaja.

Imorgon blir det till att klippa en annan kortfilm, sen bär det iväg till Jakan och Nikita Hair, Melissa ska slinga mitt hår :) Måste innan fredag försöka köpa något att ha på mig på Bandit Rock Awards, :/ Vill ju känna mig lite rockig, inte bara inmbords liksom. Det ska iaf bli kul, kl 18 öppnar dörrarna till Tyrol på grönan, band som Mustach, Sonic Syndicate och Dark Tranquility spelar.


Nu ska jag ladda lite till innan sats. Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh jag hade också velat gå på Bandit Rock Awards. Både Mustasch och Sonic Syndicate är GRYMMA live!

2010-01-26 @ 20:35:05
URL: http://lindalorina.blogg.se/
Postat av: Linda

Då har du något att se framemot :)

2010-01-26 @ 21:52:50
URL: http://lindalorina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0