Födelsedagen i bilder :)

Efter att inte ha sovit i min egen säng på drygt 2 veckor ska jag idag ta min vä
ska och åka hem :) Har jag inte varit i kalmar har jag bott hos tove, och det har varit så roligt. Men idag tar hon semester från mig och åker till öregrund :) Men hon kommer hem på söndag så det ska jag nog överleva.

Har precis fått i mig kaffe, har varit förkyld i ett par dagar, med lite feber och halsont och imorse vaknade jag jättepigg och feberfri, men kändes som ja hade en golfboll i halsen. Men men. Idag ska det solas utav bara helvete! Här kommer några få bilder från min 20 års dag, ursäkta hur jag ser ut menjag hade feber och var typ helt svullen i ansiktet.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0