Jag är så dålig.

Hej allihopa! Idag har jag solat från 11-17 :P Najs. Japp.

Jag vill också säga att jag är fett lack på mig själv. Jag kan aldrig hålla mig till något, har ingen disiplin. Jag vill bli smal. Jag verkligen vill, men jag orkar aldrig genomföra något till 100%. Denna vecka har jag tränat hårt i princip varje dag, och gått på shake och vattendiet. Bara, och det har funkat skitbra. Men idag var det fredag och jag ville festa till det lite för toves skull. Så jag syndade med en tunnbrödsrulle och jag mår så dåligt, mitt samvete mår piss. Men jag får skylla mig själv, håller jag på såhär så kommer jag aldrig att få dom resultat jag vill. Jaja. Imorn kl 9 ska det iaf styrketränas.  Och nu blir det grönsaker och dipp! Mitt initiativ faktiskt! :P

Hoppas ni andra har det mys, nu ska det bli långfilm här hos tove! Puss!

Här är ett bevis på att jag är grym på att städa när jag bara vill! ;)


Kommentarer
Postat av: carro

Hahahah, Seexy städtant :P grr

2010-07-03 @ 15:56:17
URL: http://enrikedomavsandkorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0