Klagomålet nummer 1

Hipp Hopp. Hur mår ni? Själv mår jag bättre. Halsen är fortfarande lite som taggtråd men annars är jag pigg. Har fått bra med färg idag, och jag som senast igår klagade på att solen inte biter på mig längre :P Men sån e jag. Klagomålet nummer 1. För övrigt har jag inget speciellt att säga just nu, mer än att klaga på att jag är trött, och att det inte är något bra på tv, och att Tove inte är hemma så jag har inget att snacka skit med....

Imorgon blir det fest hemma hos gamla stallkompisen Majsan :) Ska bli kul att träffa människan igen, nu var det ett bra jävla tag sen sist, bra jävla för länge skulle jag vilja säga. Skulle egentligen träffat dig imorgon eller nåt, men jag vet inte hur det blir? Jaja. Vi får se hur jag känner...

Nej, jag är verkligen töntigt trött nu. Ska försöka få mig själv, eller mina ögon att tröttna på att titta så jag kan få somna in snart.
Godnatt alla fina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0