Vad ska jag döpa det här tråkiga jävla inlägget till då?

Hopptjosan!

Är återigen förenad med min sommarsambo Tove! Mys. Är fortfarande snorig som ett as.

Tänkte bara breafa lite om fredagens bravader. Jag åkte hem till Majsan på middag med en massa härliga brudar. Det dracks och åts sen vid halv 1 tiden kom vi på att vi skulle dra in till stan, så det gjorde vi. Det beställdes två taxibilar och runt 1 var vi på kungsträdgården och Victoria. Kostade dock 150 spänn i inträde vilket sved lite. Men vi var ett härligt gäng och satt kvar där till typ halv 3, då skulle vi gå vidare. Men kom inte så långt utan vi strosade mest runt på stockholns gator, jag, Majsan, Hennes bror och hans kompis Danne. kom i säng runt 5 och kl 8 var majsan uppe och bakade scones. haha galen brud :P En bra kväll allt som allt! Tog tyvärr inga kort för jag orkade inte men har lyckats leta reda på ett iaf.







Kommentarer
Postat av: majsan

Galet kul kväll snygging! måste göras om snart! ska självklart fixa scones då meee:P /galen brud<3

2010-08-04 @ 08:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0