Ett tomrum.

Jag kommer sakna dig av bara fan, det gör ont. Det vi haft har varit underbart och jag ville inte att det skulle sluta såhär. It sucks, bigtime. Jag respekterar dig, och vill inte fortsätta om du inte vill. Jag kommer alltid att minnas dom fina stunderna med dig. Du har förändrat mig. Jag hoppas att vi kan ses igen, någon gång, i en annan tid.
Jag är en pussy, men vafan. Suck it up, stay strong head up. Men det är inte så lätt att koppla bort något så fint. Det gör ont. Du kommer alltid vara den finaste. Aldrig? Aldrig.
Puss.


Kommentarer
Postat av: anette

lilla :/ det är hemskt, jag vet men du klarar dethär. hakan upp tjejen! :) <3

2010-06-13 @ 15:15:55
URL: http://anettehoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0