Fint väder är det också.

En bättre dag idag. Tack vare mina fina vänner. Tack Carro, och Elias för stödet i skolan. Och Annso. Och alla! Love u guys!

Orkar inte bry mig om hur jag ser ut i skolan längre, jag vill, men det blir bara inte så. Ingen motovation längre, så imorse tyckte jag att ja såg ut som en baglady när ja gick hemifrån.....

Sitter och klipper dokumentär för fullt! Stress stress, måste vara klara på lördag eftermiddag. Synd att jag jobbar på kvällarna.

Men, imorgon har jag något att se fram emot. Då fyller finaste Carolina Aspelin 21 år, och då ska vi ut å dansa å dricka drinkar. Hoppas det får mig på andra tankar! :) Hoppas hoppas.... Hoppas. Att jag kan gå all in, och ha kul till 100%! Men det ska nog lösa sig, ska sova hos Carro på natten också, så ja kan va med hela kvällen. Sen blir det realtivt tidig uppgång på lördag för att sluttampas med redigeringen! Peppar peppar, att vi blir klara!

Fint väder är det också....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0