I Love U!

Tack tack tack! Mina underbara klasskamrater! Jag älskar er alla från botten av mitt hjärta! Ni är finast! Tack för igår! Hade superkul!

Vi hade som sagt skolavslutning igår. Tvåorna tog examen och fick diplom, sen blev det fäääääst som kristin skulle sagt. Vi åt tacos, drack bira i solen på balkongen! Skrattade mycket! Sen drog vi vidare, åkte sl flak, som jesper sa. Haha en buss alltså. 40 pers som satt å skrek som fjortisar! Haha

Efter mycket om och men blev det tillslut att hela gänget hamnade på Mosebacke. Där dracks det öl och vi hade trevligt! Men, kl 1 så tröttnade jag och carro, eller mina fötter gav upp. Fyfan va ont ja hade!!!!!! Så vi köpte donken och åkte hem! En bra kväll men imorse kom ångesten.En klump i magen, att inte få se klassen förrän i november :( Skitjobbig känsla, men vi kommer ses i sommar och så ofta vi kan! På Beas fest den 10 e juli tex! Längtar! Och på min 20 årsdag så hoppas jag på att få se några av deras ansikten igen! Återigen, förlåt att jag tjatar men jag älskar er alla, lite för mkt kanske! ;) Puss på er! Å puss på dig Carro

Bilder kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0