Idag, igår, just nu, just då.

Jag har blivit en "vartredjedags" bloggare. Men det känns bra :)

Update? Okej. Igår, studentmottagning, bacardi cranberry (mest awsome alkoholhaltiga dryck på länge), öl, hemma hos jessica. :) Roligt, taxi, hemgång kl halv 12.

Idag? Agerat reservfotograf, inslaget vi kallar "hunkspaning" eller "sex & the city, goes 70+" Hehe, tre tanter som spanade hunkar från en bänk :) det var roligt, men jag tror att vi kommer tillbaka med uselt ljud och sprejiga bilder. Jag är ingen toppenfotograf men man måste ju börja någonstans och göra misstag för att bli bättre. Imorgon? Då blir det skola kl 11 och logga in materialen och eventuellt börja råklippa lite.

I förrgår? En jättemysig dag kväll, Sebbe kom hit och han följde med mig till jobbet, hehe det var roligt. Han hade ingen aning om vad jag gjorde på mitt jobb och ja tror han vart lite smått chockad och avnundsjuk ;) Sen lagade jag jättegod mat :) Toppen toppen kväll! Behövlig. Att bara få prata av sig och ta det lugnt.

Nu? Mätt och äcklad som ett as, efter en dag av bakissyndelser av bara fan, korv, tunnbrödsrulle, köttfärssås å spagetti, popcorn, cola, tranbärsjuice.....  Usch fy fan, skuld, äckligt. Hate my self. Måste göra något åt saken! Whos gonna want me if im fat?!?!


Yeye godnatt suckers!



Photobyhannah

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aldrig fel med popcorn. =)

2010-06-07 @ 15:23:34
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0