Midsommaren som skulle bli den tråkigaste...

Sist jag skrev var det för att jag var så sjukt otaggad inför midsommar.... Men jag vill bara skriva och säga att det var den bästa midsommaren på väldigt länge. Vi var 10 tjejer som åt och drack gott, gjorde fina blomkransar, dansade runt stången och hade femkamp. Sen kom och gick det lite folk under kvällen. Vi gick och la oss kl 4 och efter 12 timmar hålligång kan jag säga att dagen var grymt. Allt var lagom och jag hade inte en sekund att vara uttråkad eller vara ledsen. Tjejerna fick mig på gott humör hela tiden! Tack allihopa!

I lördags var det också en grym dag. Vi låg och solade och drack lite cider och åt smarrig midsommarlunch. Sen på kvällen åkte jag hem till Tovisen och mös, vi kollade film och åt lite godis!

Och idag har också varit en tokbra dag. Åkte in till den stora staden stockholm med Sötisen Carolina Aspelin. VI åt god lunch på cafe Moda, köpte B&J glass och kollade lite i butiker. Slutade med att jag köpte en urskön stor tshirt på rea. Nöjd och glad. Fast just ´nu känner jag mig risig och håller tummarna för att inte bli sjuk.


Peppar peppar.Här kommer några få mobilbilder från fredagen! Kram i solen!



Jag blev kvällens grillmästare.


Emma hade från grunden bakat en grymt god jordgubbstårta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0