Ni idioter kan gå å dö. OK?

Jag fattar inte hur ja kunde bli så rädd. Fortfarande skakis, även om det inte hade hänt något. Ni får gärna kalla mig töntig. Men jag kunde inte hjälpa det. Men idag var det första gången magkänslan inte hade rätt, och tacka fan för det... Jag blev orolig, utan att jag kunde kontrollera det. Vet inte om det behöver betyda nåt, men något speciellt var det.

Jaja. Nog om det. Sitter här hemma i morgonrock. Nytränad, å nysolad. Ska krypa till kojs snart. Imorgon är det sista dagen i skolan innan ledighet! Vi har visat våra filmer och fått grym kritik och jag är grymt stolt över mig själv och hela klassen! Imorgon blir det fest! Först mat å dryck på skolan sen utgång, först till Trädgårn i skanstull å sen kanske berns.

Ne, nu blir det sängen. Och ni idioter där ute. Gå å dö. Tack!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0