Skönt besked

Jag höll på att dö nyss. Eller jag trodde rättare sagt att någon annan höll på att dö bokstavligt talat. Jag fick en chock och magkänslan skrek att en väldigt fin och oskyldig person blivit skjuten. Såg på nyheterna, om skottlossningen, kände igen lite för mycket omgivning, allt var lite för bekant, huset kunde varit personen i frågas. Hela jag började skaka och gråta. Fick panik. Aldrig känt så förut. Usch fyfan. Jag ville bara ringa dig men jag vet att det inte vore uppskattat. Men jag ringde en vän som ringde dig. Och du lever. Och jag kan försöka andas ut. Fyfan vilket skönt besked. Vet inte vad jag hade gjort annars. Fina du, som inte skulle skada en fluga.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0