Skratta bör man, annars dör man, gråta bör man, annars dör man oxå.

Vill återigen tacka alla mina vänner. Och tack Carro för en rolig festfull lördag! Vi var ute och dansade arslet av oss i stan! Du är så underbar och gör mig glad när jag behöver det. Har inte skrattat så mycket på veckor som jag gjorde inatt på vägen hem! Hahaha! <3

Och Elias den tappre redigeraren. Han har suttit och slitigt med vårat dokumentärbarn! Så duktig! Ska bjuda honom på öl på avslutningen på onsdag!

Förövrigt idag så har en seg amanda och en apbakis carro varit mitt i smeten i stan, på drottninggatan och filmat påor och avor till dokumentären. Slutfix, vi hade ju en programledare klar som vi filmat men när vi sen kollade på materialet så visade det sig att hon sög helt enkelt. Så nu blev jag programledare i piloten istället. Spännande...

Nu kollar jag på bröllop. Rätt tråkigt just nu, att sitta å kolla på när dom äter liksom.

Fick ett mentalt jävla meltdown idag föressten. I bilen påväg till jobbet. Skitjobbit. Bara sådär pangpoff, från ingenstans. Blir så trött på mig själv att jag inte kan vara starkare å inte en sån mes. Men vafan, det är ju mänskligt att gråta. Och rätt skönt. Känns bättre nu.


Gårdagens outfit, eller delar av den.Linne med Aerosmith tryck från HM, Kavaj med stenar HM, Svarta tajts från Monki


Fina flickor innan utgång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0