Var det någon som sa midsommar?

Jaha. Så var det midsommar igen. Inte peppad för 5 öre. Usch fy blä säger jag bara. Känner mig sjuk, är aptrött, hängig, nere och allmänt opeppad helt enkelt. Men det finns inte mkt att göra. Bara att se till att göra det bästa av situationen. Är just nu svinskabbig efter en svullkväll hemma hos tove igår. Vi satt uppe och pratade och drack kaffe till typ 3 inatt. Och nu är jag hemma igen, ska ner till ett stressat och fullproppat centrum i hopp om att kunna få tag på lite mat för dagen, som kommer att spenderas hemma hos Emma Magnusson. Orkar inte skriva så mycket mer just nu, mer än att jag aldrig tidigare varit så opepp inför midsommar. Men jag hoppas iaf att alla ni andra där ute ser fram emot en fartfylld och hög alkoholhaltig kväll med era nära och KÄRA.

Puss på rumpan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0