Budget. Kramsug. Sömnbrist.

Tjoho! Nu är drama budgeten klar för er som ville veta det. ;) 500 000 skule filmen kostat egentligen. Snart är det utvärderingsmöte med magister Ulf, väntar med spänning att få höra hur vi skött oss under produktionen, hoppas man inte får så mycket skit?

Denna vecka kommer bli tuff... Långa stressiga dagar, och på det så har vi kvällkurs ons och tors direkt efter skolan mellan 17 -  21?!? inte okej.... Fattar inte vad dom tänkt där, vi ska lära oss redigeringsprogrammet Final Cut vilket är jättebra, men att dom klämt in den kursen nu, under påsk, på kvällen... Sen är jag kramsugen också. Men det blir lätt så när man blivit bortskämd hela helgen.... Jusste! Igår gick jag och la mig för dagen halv 8! Haha och försov mig en halvtimme på det. Jag behövde verkligen sova efter denna helg av sömnbrist och för mycket party.

Nu är det sol på balkongen som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0