Ett kliv i rätt riktning

Blir ett litet microinlägg från mobilen så ursäkta stavfel och kortfattningen. Jag ville bara få ur mig att jag ska försöka börja om lite med mitt liv.sluta med gamla vanor, försöka vara snällare mot mig själv och göra livet bättre. Riktigt hur detta ska gå till vet jag bara inte ännu... Men det är en början. Jag ska tänka lite mer på mig själv, vad jag vill. Sen vill jag bara skriva till fyra personer som jag tycker väldigt mycket om. Ni vet vilka ni är. Tack för några grymma veckor tillsammans, ni har verkligen fått mig att växa som människa! <3 nu ska jag ligga vaken och stirra upp i det mörka taket ett tag och fundera lite. Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: anette

hahah! förlåt! :) båda har nog haft mycket och göra i guess! :D

2010-04-01 @ 14:13:54
URL: http://anettehoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0