I väntan på frukost...

Jag ligger i sängen och väntar på att få äta frukost. Varför jag väntar är för att jag nyss tog en pencillintablett, å de ska man göra minst en timme innan mat för bäst effekt. Men Magen skriker, dock känner jag ingen hunger men om jag inte äter något kommer min kropp att bli riktigt sur på mig. Jag har liksom tappat hungerkänslan, den som är så underbar. När man vaknar och verkligen längtar efter den där frukostmackan och kan känna dess smak, man smiter upp alldeles för tidigt en lördagsmorgon för att få mysäta lite.. Visserligen är njutningen över på några minuter men iaf :)

Men jag bestämde iaf igår vad som är snällt mot magen  och halsen att äta, så det blir lite kaffe, vaniljyogurt med blåbär&hallon samt lite färsk mango. Det blir nog bra.

Dagen som sådan kommer att bestå av städning av rummet, sen bär det av in till stan för att äta middag med min kära grupp, Grupp6! Ingen alkohol för min del men jag funderar på, för enkelhetens skull att sova kvar i stan eftersom jag ska upp tidigt på fredag och gå till skolan. Hmm, vi får se hur det blir.

En försommardag, glad och pigg, påväg in till stan för att shoppa... Haha, känns som det kan dröja ett tag tills man känner den tillfredsställelsen igen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0