Jag funderar på en massa saker...

Jag vill bara krypa ihop och gråta, vara liten och klen. Men det går inte alltid. Jag försöker vara stark och glad, ha lite jävlar anamma och tränga bort allt det dåliga. Men just nu mår jag inte så bra fysiskt, något är inte riktigt rätt, och jag borde se till att gå till farbror doktorn, Igen... Men som sagt, jag lever och är inte dödssjuk, men lite loj och inte riktigt mig själv.

Jag har varit på inspelning idag, det var varm, lärorikt, kul, jobbigt, stressigt. Jag fick köra storgurras skrotbil ;), skära sallad, hämta kaffe, hålla lampor, kolla klaffel, underhålla skådisar... Dock inte sexig mansbringa att smörja in med babyolja idag, men det fick duga iaf ;) haha.... Ja herregud. Duktiga skådisar har vi iaf, speciellt barnen. De är så grymt duktiga, riktiga naturbegåvningar.  Nu ska jag ta en ipren eller fem, vilket förmodligen inte kommer hjälpa, för det har det inte gjort de senaste dagarna, men jag gör ett tappert försök iaf, och sen blir det till att sängliggandes kolla på Desperete Housewives och försöka somna in. Kanske ska ta en sömntablett ? Så jag verkligen somnar.... Får se. Får även se hur jag mår imorn, om jag kan ta mig till inspelning direkt på morgonen eller om jag får läkartid. Jaja funderinga som bara jag kan fundera på.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: L

Låter inge bra alls det där! Du borde som sagt kontakta doktorn igen tycker jag. I Uppsala är dom jätte bra! Krya på dig! kram

2010-03-10 @ 09:29:02
URL: http://lindalorina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0