Öl. Aj. Oj.

Tack för igår alla! :) Det blev en öl eller tre, först i skolan sen på en spelning i allhuset breve universitetet. Jag hade kul och fick umgås med underbara människor.

Dagen som sådan har varit mindre bra. När jag nästan var framme i skolan, drickandes på en cola känner jag hur min gom och haös börjar svullna upp rejält, det blir slemmigt och svårt att svälja och andas. Det bränner och sticker i hela munnen, tandköttet tunga och svalj och jag får nästan panik. Efter att försöka blunda och tänka på något annat lägger sig svullnaden något och paniken släpper. Men hua va läskigt det var, så fort jag har druckit eller ätit något idag har jag svullnat upp, fast inte lika mycket. Usch usch.

Imorgon är det fredag, och på måndag börjar vi filma nästa film. Mycket som fortfarande är oklart, såsom location och casting men jag känner på mig att det kommer bli så bra ändå! :D Hoppas att mitt team är lika taggade som jag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0