Road(spons)trip

Idag har jag åkt bil nästan hela dagen. Det har varit skitnajs, dunkat musik, sjungit, skrattat, kört lite vilse.

Det var nämligen så att jag och Bea åkte runt för att hämta upp allt vi sått sponsrat till oss inför filmfestivalen på fredag. Först åkte vi till Globen och Lindt choklad för att hämta 600 st små chokladbitar, sen till fryshuset för att hämta de röda mattorna samt avspärrningar, sen åkte vi mot järfälla för att hämta alla dekorationer som vi fått från Partyhörnan, det var ballonger, serpentiner, glitter och en massa annat skoj.

Efter det brummade vi till Veddesta centrum och Ö&B för att handla snacks med mera. Nästa stopp vart älvsjö och AGA Gas där vi hämtade en Heliumtank! :) Allt som allt har jag haft en jätterolig dag med Bea i bilen! Tack Gummsi! För övrigt vill jag tillägga att hon är en utomordentlig chaufför! ;)

Just nu sitter jag u skolan och snaskar naturgodis och dricker en loka päron, mums. Ikväll är det deadline på filmerna och mitt team sitter och svettas framför redigeringarna, jag kan dock inte göra så mycket förutom att heja på. Ska även försöka skriva ihop en tacklista till eftertexterna. Nu har jag inte tid att skriva mer.

Bea i bilen, lysnandes på favoriterna, Backstreet Boys! 


Kommentarer
Postat av: anette

HALLÅ? vart har du tagit vägen? :O

2010-03-27 @ 14:18:57
URL: http://anettehoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0