Lite emotionellt babbel

Nu är det över. Känns som att allt är över. Men egentligen är det bara dramainspelningen som är över. Sista dagen igår. Dom här veckorna som vi spelat in två grymma kortfilmer, slitigt, svettats, stressat, skrattat, gråtit, kramats, berömt, ätit godis :) Haha blir sittande leendes när jag tänker tillbaka. Det har varit så enormt lärorikt och roligt, jag har växt som människa och kommit 5 personer ännu närmare inpå livet, som kollegor, men mest som vänner. När vi sagt hejdå igår, eller det blev inget skålande i  champagne eller något hurrande för vi var så trötta fysiskt och psykiskt. Så när jag ensam slängde mig i soffan på kvällen slog det mig. Vad tomt det var runt omkring mig, det var tyst, och rätt obehagligt. Haha, jag kände faktiskt för att gråta en skvätt, precis då ringer Carro och beskriver samma känsla och vi gråter/skrattar en stund i telefon! :) Så tokigt det kan bli ibland.

Men ikväll får jag träffa de igen ;) plus så många så möjligt från resten av gänget. "Schlagerfest" hos David! :D Inte för att någon av oss älskar schlager, men för gemenskapen. Haha sk bli trevligt hoppas jag. Nu ska jag iväg och sola lite sen får vi se vad jag hittar på!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0