Det går uuutför..

Oj, nu har det gått några dagar sen sist igen. Jag har inte gjort så mycket, tror ja?! Kommer typ inte ihåg vad jag gjort, det var nåt med nyhetssändningar, dietfusk, fittja, basket och stress har jag för mig? Hmm...

Idag är jag iaf ledig och ha hunnit med lite shopping och en supersmarrig lunch med bästa Emma i Jakobsberg :) Shoppingen bestod av en blå-vit bikini från H&M och lunchen blev en supergod kycklingsallad på grekiska grillen i jakan. Mys och smask! Just nu har jag jävligt tråkigt, har ätit lite godis.... SÅ jävla dåligt! Och tränat har jag inte gjort sen i söndags, det vill säga att allt går utför, och jag kommer nog aldrig vilja använda min nya bikini i sommar ändå :( Buhu!
Den goda lunchen...


Såhär ser man ut när man använder Basses tröjor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0