Tacka fan för solen

Jag hatar att blogga när jag inte gjort det på ett tag.. Vad ska man skriva? Vad ska man inte skriva??

Men men iaf. Det har varit skola, det har varit sola, det har varit jobb och det har varit lite träning. Och igår vart det vin och dans. Det är mycket i skolan nu kan jag tala om, dokumentärfilmning påhög nivå, men ingen tid egentligen, samtidigt som vi planerar ett helt studioprogram som ska spelas in om ´typ 2 veckor!?!? och vi har ett så enormt pressat schema, så nu gäller det bara att hålla huvudet kallt och inte gå in i väggen...

Fint väder har vi ju haft iaf, vilket underlättar livet rätt mycket. Så underbart. Har legat ute en timme drygt idag och stekt i solen på baksidan. Igår vart det lite festligheter, jag drack rosé och dansade med vänner, och tog taxi hem vid 1 tiden typ :) lagom kul kväll. Idag blir det nog skitlugnt. Vill så gärna unna mig själv en påse godis, men det tycker jag verkligen inte att jag är värd att bli unnad eftersom jag slarvat och tjockat mig denna vecka. Känner mig som en kossa redan liksom.. Jaja.

För att avsluta vill jag bara länka och tipsa om min kompis Glenns mustachkamp blogg! Gå in här och skicka gärna honom ett sms och bidra med 50 kr som går till forskning mot prostatacancer.

Kommentarer
Postat av: Glenn

Tack för hjälpen du ;)

2010-05-31 @ 11:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0