En massage, eller stryk.

Regn regn regn. Trevlig blåsdag på er! Hittade världens minsta paraply imorse... Not! Stort jävla golfparaply vilket fick mig att framstå som en krympling under. Men vafan, blöt blev jag ju inte iaf! Tummen upp på det! Dagen till ära har jag faktiskt på mig vit skjorta och svarta hängslen. Känns lite Håkan över det hela.. Men vafan, byxorna håller ju sig uppe!;) Jag har riktigt ont i nacken idag by the way och gäspar konstant, nös precis också... Skulle behöve en massage, eller ett kok stryk kanske så jag vaknar och blir fylld med adrenalin så smärtan går över...

Nu ska jag sätta etiketter på hundratals band! Tjoho!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kikar in.. Hoppas du får en bra dag :)

2010-09-21 @ 10:21:10
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Ha en bra dag :)

2010-09-21 @ 10:26:55
URL: http://notimetocry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0