Imorgon smäller det!

Haha. Jag är seriös när jag säger att jag älskar att laminera papper! Mickis också men jag tog på mig jobbet att göra skyltar... Moahaa!

Imorgon smäller det! I Stockholm! Ska bli så spännande. Sveriges Mästerkock har sin första Audiotion genom tiderna. Vi skriver Historia! Johan Sandklef är bildproducent, lena Styren producent, Johan Hellströmer (Idolgeniet) har hand om innehållet, i Jyrun sitter Per Morberg, Leif Mannerström och Markus Aujalay och en massa fler. Kan det bli bättre? Nej. Nervöst eftersom imorgon är första försöket, allt ska bli perfekt! På lördag natt sitter vi som idoljuryn med en massa deltagare och bilder och plockar ut favoriterna. Det kommer bli mycket jobb men förmodligen värt mödan.

Nej. Nu kallar Laminatorn! Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: xxandra

Sandklef, bästa <3

2010-10-30 @ 12:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0