Inget konstigt med det.

Hej hopp! Ligger i min säng, inte sovandes, utan jag har ätit frukost och bytt om till träningskläder. Ska ta mig en runda om ett tag hade jag tänkt. :)
I fredags vart det fredagsöl på skolan, träffade min fina klass, eller stora delar av den iaf. Och vi träffade även den nya årskullen av mitevare! :P De verkade roliga, tills att typ alla drog hem kl 18 :P haha, dom pallade inte trycket med andra ord. Vid halv 12 tiden åkte jag hem med Carro. Och resten drog till Spyan. Och igår var jag Barnvakt några timmar till Alessia, vi hade jättemysigt, kollade på bio, Filmen var Karate Kid, riktigt bra faktiskt tyckte både jag och 10 åriga Alessia :) Sen vart det donken!
Skittråkigt inlägg jag vet. Men sån e jag. Inget konstigt med det!
Hejsvej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0